HOSTS & HOSTESSES
HOSTS & HOSTESSES
Next Generation Hospitality beschikt over een selectief bestand met representatieve, hardwerkende en hoogopgeleide hosts en hostesses die voor zeer uiteenlopende werkzaamheden worden ingezet. De gastheren en gastvrouwen zetten net dat stapje meer waardoor zij dé toegevoegde waarde zijn op uw event. Of u nu op zoek bent naar ervaren hostesses die uw gasten registreren en begeleiden of representatieve gastdames die zorgen voor een warm welkom op uw event; bij Next Generation Hospitality bent u aan het juiste adres.
Next Generation Hospitality is dé hospitality specialist voor congressen, receptiediensten, beurzen en bedrijfsfeesten. Met een landelijk bestand van hostesses, gastvrouwen en receptionistes onderscheidt hostessbureau Next Generation Hospitality zich met sterke thematische styling en persoonlijke aandacht op kantoor en op de werkvloer.
Gastvrouwen die plezier hebben in hun werk en dat dagelijks uitstralen.
Wij trainen en begeleiden onze hostesses en dragen zorg voor het delen van alle ervaringen. We selecteren bovendien per opdracht een uitgebalanceerd team op basis van de specifieke wensen en eisen.
Binnen de onderneming hebben wij veel expertise ontwikkeld op het gebied van hospitality tijdens beurzen, congressen, vergaderingen, bedrijfsfeesten en evenementen. Of het nu gaat om de persoonlijke begeleiding van uw vip gasten, het verzorgen van getrainde bemanning van beursstands, of de registratie van beursbezoekers: Hostessbureau Next Generation Hospitality heeft er ervaring mee.
SUPERVISORS
Tijdens grote evenementen raden wij aan één of meer supervisors in te zetten.
Onze supervisors geven leiding aan het team dames (en heren) op locatie en assisteren uw team en organisatie. Daarnaast zijn zij het aanspreekpunt wat zorgt voor een soepele en gestructureerde communicatie.
CONTACT MET NEXT GENERATION HOSPITALITY
Meer weten over de dienstverlening van hostessbureau Next Generation Hospitality? Wij gaan graag aan de slag!
HOSTS & HOSTESSES
Next Generation Hospitality beschikt over een selectief bestand met representatieve, hardwerkende en hoogopgeleide hosts en hostesses die voor zeer uiteenlopende werkzaamheden worden ingezet. De gastheren en gastvrouwen zetten net dat stapje meer waardoor zij dé toegevoegde waarde zijn op uw event. Of u nu op zoek bent naar ervaren hostesses die uw gasten registreren en begeleiden of representatieve gastdames die zorgen voor een warm welkom op uw event; bij Next Generation Hospitality bent u aan het juiste adres.
Next Generation Hospitality is dé hospitality specialist voor congressen, receptiediensten, beurzen en bedrijfsfeesten. Met een landelijk bestand van hostesses, gastvrouwen en receptionistes onderscheidt hostessbureau Next Generation Hospitality zich met sterke thematische styling en persoonlijke aandacht op kantoor en op de werkvloer.
Gastvrouwen die plezier hebben in hun werk en dat dagelijks uitstralen.
Wij trainen en begeleiden onze hostesses en dragen zorg voor het delen van alle ervaringen. We selecteren bovendien per opdracht een uitgebalanceerd team op basis van de specifieke wensen en eisen.
Binnen de onderneming hebben wij veel expertise ontwikkeld op het gebied van hospitality tijdens beurzen, congressen, vergaderingen, bedrijfsfeesten en evenementen. Of het nu gaat om de persoonlijke begeleiding van uw vip gasten, het verzorgen van getrainde bemanning van beursstands, of de registratie van beursbezoekers: Hostessbureau Next Generation Hospitality heeft er ervaring mee.
SUPERVISORS
Tijdens grote evenementen raden wij aan één of meer supervisors in te zetten.
Onze supervisors geven leiding aan het team dames (en heren) op locatie en assisteren uw team en organisatie. Daarnaast zijn zij het aanspreekpunt wat zorgt voor een soepele en gestructureerde communicatie.
Meer weten over de dienstverlening van hostessbureau Next Generation Hospitality? Wij gaan graag aan de slag!