HOSTS & HOSTESSES
JAARBEURS UTRECHT
Hosts en hostesses inzetten in de Jaarbeurs Utrecht?
Next Generation Hospitality beschikt over een selectief bestand met representatieve, hardwerkende en hoogopgeleide hostesses die voor zeer uiteenlopende werkzaamheden worden ingezet. Onze hosts en hostesses zetten net dat stapje meer waardoor zij dé toegevoegde waarde tijdens uw beursorganisatie en deelname. Of u nu op zoek bent naar ervaren hostesses die uw gasten registreren, scannen en begeleiden of representatieve gastvrouwen die zorgen voor een warm welkom op uw eigen stand; bij Next Generation Hospitality bent u aan het juiste adres.
SUPERVISORS
Tijdens grote evenementen raden wij aan één of meer supervisors in te zetten.
Onze supervisors geven leiding aan het hospitality team op locatie én assisteren uw eigen team en organisatie. Daarnaast zijn zij het aanspreekpunt wat zorgt voor een soepele en gestructureerde communicatie.
JAARBEURS UTRECHT
De Jaarbeurs Utrecht is een hallencomplex voor grootschalige evenementen in de Nederlandse stad Utrecht. Er worden sinds 1917 vele verschillende beurzen, evenementen, congressen en vergaderingen gehouden. Vandaag de dag komen er jaarlijks ongeveer vier miljoen bezoekers. De beurs beslaat 30 hectare grond en 12 hallen. De Jaarbeurs Utrecht ligt tegenover het Centraal Station en winkelcentrum Hoog Catharijne aan het Jaarbeursplein.
CONTACT MET NEXT GENERATION HOSPITALITY
Meer weten over de dienstverlening van hostessbureau Next Generation Hospitality? Wij gaan graag voor u aan de slag. Next Generation Hospitality is te bereiken op
030 – 202 74 22 of sales@nextgenerationhospitality.nl.
JAARBEURS UTRECHT
Next Generation Hospitality beschikt over een selectief bestand met representatieve, hardwerkende en hoogopgeleide hostesses die voor zeer uiteenlopende werkzaamheden worden ingezet. Onze hosts en hostesses zetten net dat stapje meer waardoor zij dé toegevoegde waarde zijn op uw event. Of u nu op zoek bent naar ervaren hostesses die uw gasten registreren en begeleiden of representatieve gastvrouwen die zorgen voor een warm welkom op uw event; bij Next Generation Hospitality bent u aan het juiste adres.
Next Generation Hospitality is dé hospitality specialist voor congressen, receptiediensten, beurzen en bedrijfsfeesten. Met een landelijk bestand van hostesses, gastvrouwen en receptionistes onderscheidt hostessbureau Next Generation Hospitality zich met sterke thematische styling en persoonlijke aandacht op kantoor en op de werkvloer.
Gastvrouwen die plezier hebben in hun werk en dat dagelijks uitstralen. De beste hostesses en gastvrouwen uit de markt. Wij trainen en begeleiden onze hostesses en dragen zorg voor het delen van alle ervaringen. We selecteren bovendien per opdracht een uitgebalanceerd team op basis van de specifieke wensen en eisen.
Binnen de onderneming hebben wij veel expertise ontwikkeld op het gebied van hospitality tijdens beurzen, congressen, vergaderingen, bedrijfsfeesten en evenementen. Of het nu gaat om de persoonlijke begeleiding van uw vip gasten, het verzorgen van getrainde bemanning van beursstands, of de registratie van beursbezoekers: Hostessbureau Next Generation Hospitality heeft er ervaring mee.
SUPERVISORS
Tijdens grote evenementen raden wij aan één of meer supervisors in te zetten.
Onze supervisors geven leiding aan het team dames (en heren) op locatie en assisteren uw team en organisatie. Daarnaast zijn zij het aanspreekpunt wat zorgt voor een soepele en gestructureerde communicatie.
CONTACT MET NEXT GENERATION HOSPITALITY
Meer weten over de dienstverlening van hostessbureau Next Generation Hospitality? Wij gaan graag voor u aan de slag. Next Generation Hospitality is te bereiken op
030 – 202 74 22 of sales@nextgenerationhospitality.nl.